O MNIE

 

ANNA OŚCIŁOWSKA

 

  • logopeda

 

  • pedagog specjalny

 

  • terapeuta ręki

 

Wykształcenie

 

  • studia magisterskie na Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie, kierunek: Pedagogika Specjalna, specjalność: Logopedia

 

  • studia licencjackie na Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie, kierunek: Pedagogika Specjalna, specjalność: Logopedia

 

  • szkoła biomasażu z elementami fizjoterapii w Centrum Nauki i Biznesu w Łodzi

 

  • studia magisterskie na Politechnice Łódzkiej, kierunek: Organizacja i Zarządzanie, specjalność: Marketing

 

Doświadczenie zawodowe

 

  • Praca na stanowisku logopedy w trzech łódzkich przedszkola, w tym również w przedszkolu integracyjnym

 

Doświadczenie w obszarze logopedii – praktyki, wolontariat

 

  • Instytut Pomnik „Centrum Zdrowia Dziecka” w Warszawie, Oddział Gastroenterologii, Hepatologii i Zaburzeń Odżywiania

 

  • Instytut Matki i Dziecka w Warszawie, Klinika Neonatologii i Intensywnej Terapii Noworodka

 

  • Poradnia Rehabilitacji Dziecięcej w Warszawie

 

  • Przedszkola Miejskie, Przedszkola Integracyjne oraz Szkoły Państwowe na terenie miasta Łodzi oraz Warszawy

 

Doświadczenie w obszarze wspomagania rozwoju ruchowego dziecka

 

  • Prowadzenie zajęć ruchowych dla mam i ich dzieci w wieku od 3 do 14 m.ż., wspomaganie rozwoju ruchowego dziecka, wzmacnianie więzi z dzieckiem

 

Szkolenia, warsztaty, konferencje

 

      • Masaż logopedyczny w praktyce logopedycznej, prowadzenie mgr Klara Francuz-Matwiejczyk

 

      • Masaż logopedyczny od postaw – podejście praktyczne, prowadzenie mgr Aleksandra Kaczyńska

 

      • Ankyloglosja – wędzidełko języka. Diagnoza i terapia przed i po zabiegu, prowadzenie mgr Aleksandra Rosińska

 

      • Karty Oceny Słuchu Fonemowego – KOSF – test do badania słuchu fonemowego u dzieci w wieku 3-7,5 lat. Ocena prawidłowego i zaburzonego słuchu fonemowego dziecka

 

      • Opóźniony rozwój mowy, prowadzenie dr Iwona Michalak-Widera

 

      • Karty Oceny Logopedycznej Dziecka – KOLD – test do diagnozy dzieci w wieku od 1 miesiąca do ukończenia 9 r.ż. Ocena prawidłowego i zaburzonego rozwoju mowy dziecka, prowadzenie dr Joanna Gruba

 

      • Metody diagnozowania i terapii logopedycznej dzieci z zaburzeniami autystycznymi i zespołem Aspergera, V Ogólnopolska Konferencja Logopedyczna, Warszawa

 

      • Terapia ręki I i II stopnia, prowadzenie: dr Radosław Rutkowski, mgr Michał Adamski

 

      • Seplenienie – szereg szumiący, ciszący, syczący, prowadzenie mgr Sylwia Zasada

 

      • Stymulacja mechanizmów lewopółkulowych – usprawnianie pracy lewej półkuli mózgu, prowadzenie dr Marta Korendo

 

      • Niedokształcenie mowy o typie afazji. Diagnoza i terapia, prowadzenie: mgr Anna Paluch, mgr Elżbieta Drewniak-Wołosz

 

      • Metody wywoływania głosek, prowadzenie mgr Alicja Kabała

 

      • Diagnoza i terapia dzieci z opóźnionym rozwojem mowy, prowadzenie mgr Małgorzata Łukaszewska

 

      • Diagnoza i terapia dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu, prowadzenie: mgr Joanna Kowalczyk, mgr Joanna Wójcik

 

      • Klub Aktywnej Mamy, zajęcia ruchowe dla mam i ich dzieci, prowadzenie mgr Katarzyna Sempolska

 

      • Open Mind Body Ball, szkolenie na piłkach rehabilitacyjnych, prowadzenie: Szkoła Open Mind Health & Fitness Idea