studia magisterskie na Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie, kierunek: Pedagogika Specjalna, specjalność: Logopedia
studia licencjackie na Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie, kierunek: Pedagogika Specjalna, specjalność: Logopedia
szkoła biomasażu z elementami fizjoterapii w Centrum Nauki i Biznesu w Łodzi
studia magisterskie na Politechnice Łódzkiej, kierunek: Organizacja i Zarządzanie, specjalność: Marketing
DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE
Praca na stanowisku logopedy w trzech łódzkich przedszkola, w tym również w przedszkolu integracyjnym
DOŚWIADCZENIE W OBSZARZE LOGOPEDII – PRAKTYKI, WOLONTARIAT
Instytut Pomnik „Centrum Zdrowia Dziecka” w Warszawie, Oddział Gastroenterologii, Hepatologii i Zaburzeń Odżywiania
Instytut Matki i Dziecka w Warszawie, Klinika Neonatologii i Intensywnej Terapii Noworodka
Poradnia Rehabilitacji Dziecięcej w Warszawie
Przedszkola Miejskie, Przedszkola Integracyjne oraz Szkoły Państwowe na terenie miasta Łodzi oraz Warszawy
DOŚWIADCZENIE W OBSZARZE WSPOMAGANIA ROZWOJU RUCHOWEGO DZIECKA
Prowadzenie zajęć ruchowych dla mam i ich dzieci w wieku od 3 do 14 m.ż., wspomaganie rozwoju ruchowego dziecka, wzmacnianie więzi z dzieckiem
SZKOLENIA, WARSZTATY, KONFERENCJE
Diagnoza i terapia osób dorosłych z afazją, prowadzenie dr Anna Siudak
Rola logopedy w terapii małego dziecka z rozszczepem podniebienia, prowadzenie mgr Urszula Mazur
Masaż logopedyczny w praktyce logopedycznej, prowadzenie mgr Klara Francuz-Matwiejczyk
Masaż logopedyczny od postaw – podejście praktyczne, prowadzenie mgr Aleksandra Kaczyńska
Ankyloglosja – wędzidełko języka. Diagnoza i terapia przed i po zabiegu, prowadzenie mgr Aleksandra Rosińska
Mutyzm wybiórczy w ujęciu logopedycznym. Kompleksowa diagnoza i terapia logopedyczna, prowadzenie mgr Monika Cabała
Karty Oceny Słuchu Fonemowego – KOSF – test do badania słuchu fonemowego u dzieci w wieku 3-7,5 lat. Ocena prawidłowego i zaburzonego słuchu fonemowego dziecka
Opóźniony rozwój mowy, prowadzenie dr Iwona Michalak-Widera
Karty Oceny Logopedycznej Dziecka – KOLD – test do diagnozy dzieci w wieku od 1 miesiąca do ukończenia 9 r.ż. Ocena prawidłowego i zaburzonego rozwoju mowy dziecka, prowadzenie dr Joanna Gruba
Metody diagnozowania i terapii logopedycznej dzieci z zaburzeniami autystycznymi i zespołem Aspergera, V Ogólnopolska Konferencja Logopedyczna, Warszawa
Terapia ręki I i II stopnia, prowadzenie: dr Radosław Rutkowski, mgr Michał Adamski
Terapia ręki i zaburzeń motoryki małej I i II stopnia – diagnoza, terapia, masaż, prowadzenie Katarzyna Gromelska
Seplenienie – szereg szumiący, ciszący, syczący, prowadzenie mgr Sylwia Zasada
Seplenienie boczne – diagnoza, metody korekcji, terapia logopedyczna, prowadzenie mgr Beata Nedwidek
Gryzienie i żucie – praktyczne wskazówki jak usprawniać funkcje związane z jedzeniem, prowadzenie mgr Anna Jaźwińska-Chren
Stymulacja mechanizmów lewopółkulowych – usprawnianie pracy lewej półkuli mózgu, prowadzenie dr Marta Korendo
Niedokształcenie mowy o typie afazji. Diagnoza i terapia, prowadzenie: mgr Anna Paluch, mgr Elżbieta Drewniak-Wołosz
Metody wywoływania głosek, prowadzenie mgr Alicja Kabała
Rotacyzm i efektywna terapia logopedyczna, prowadzenie mgr Beata Nedwidek
Diagnoza i terapia dzieci z opóźnionym rozwojem mowy, prowadzenie mgr Małgorzata Łukaszewska
Diagnoza i terapia dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu, prowadzenie: mgr Joanna Kowalczyk, mgr Joanna Wójcik
Klub Aktywnej Mamy, zajęcia ruchowe dla mam i ich dzieci, prowadzenie mgr Katarzyna Sempolska
Open Mind Body Ball, szkolenie na piłkach rehabilitacyjnych, prowadzenie: Szkoła Open Mind Health & Fitness Idea